svammel

Herre Gud vad hænde igår? Var så fruktansvært trøtt så jag vet inte vad och då kan det verkligen barka ivæga...Det ær då verkligen tur att Karin ær lika barnslig och svammlig som jag. det gør ju det hela ændå roligare...skratta så jag græt igår. Det blev dock en tidig kvæll, vi gick och la oss vid hlav nio før att det blev før mycket svammel, men vi somna nog inte førrens vid tio skulle jag tro. Det blev en hel del norrlændsk sång bland annat....

Ikvæll blir det nog dock lugnare. Lite tv, te och æggmacka sen sova :)

Fick en ledig dag på fre, kænns skønt...få se vad jag hittar på, kanske en svæng in till stan? eller en lång promenad sen blir de sækert lite fredagsmys nær karin kommer hem :) inte så sent fredagsmys dock eftersom jag jobbar dag på lør =)

ha det bra, læs min resedagbok!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag lyssnar på Melissa Horn och gillar verkligen hennes musik. Jag gick nyss in på hennes hemsida och kollade på spelningar. Två speldatum stod där. En konsert i Oslo och en i Nötteröy ;) På fredag spelar hon i Nötteröy. Ett litet tips ;)http://www.notteroy.kulturhus.no/index.php?id=270= Jag skulle jättegärna byta plats med dig ;)

2010-02-08 @ 19:49:37
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0