dålig natt på jobbet

Igår var jag inte i mitt bästa esse när jag skulle jobba. Först var det en ganska seg start, folket kom inte förrens ca kvart över tolv, så det beror kanske på det då att jag bara spillde och gorma lite extra mycket för att jag kände mig så seg...Sen var d inte så mycket folk överhuvudtaget, men det betydde ju även att man inte märkte av fyllan på samma sätt...Ganska lugn kväll allt som allt...Fick en puss på kinden av en för att jag var så snäll, alltid trevligt. Var ganska trött då jag kom hem, åt lite mat och såg tv innan sängen. När jag sen vakna så kände jag mig nästan lite bakis, blää, för mycket Red bull kanske hehe... Men sen fick jag fint besök och den bakiskänslan som jag vaknat med var plötsligt som bortblåst, bästa morgonen på länge ;) önskar den varade lite längre bara...men jag får nöja mig med vad jag får för tillfället iaf...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0