...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag känner att jag vill skriva av mig lite bara, men vet inte vad eller hur jag ska formulera mig utan att lämna ut mig totalt, svårt..hmm

Det är svårt för egentligen så vet jag inte ens vad jag känner, känner mig tom på nå sätt men vet inte varför...tom och rastlös, lite små orolig kanske också passar in i sammanhanget... ingen har sagt att det ska vara lätt att leva men jag tycker väl ändå att om man mår dåligt borde man väl veta varför man mår dåligt? Visst borde det vara så? Är egentligen FULL med känslor för tillfället...från att ha varit ganska stabil och inte känns nå speciellt så svämmar jag nästan över nu, både med bra och dåliga känslor och tankar. Vilket som väger tyngst tror jag beror på vilket humör jag är pådå jag vaknar, och idag är jag på halv dåligt humör och tar då allt lite mer negativt, sovit halv taskigt i natt så jag skyller mitt humör på det, i morgon e kanske allt frid och fröjd.

Är så sugen att festa nu känner, blev på lite små party humör igår och känner att de skulle vara riktigt kul att gå på någon rolig fest och sen ut :)

Till helgen kommer mamma och firar mig lite, blir middag ute på Kriti och sen bio... på kvällen ska jag sen jobba i Green room på Statt...bara stått i den baren en ggn så d ska bli spännande stå där igen.

Ne kanske lika bra gå och sova då... vad ska ja sitta här för..
sov gott

Kommentarer
Postat av: Hille

Ja jag känner till känslan... Rastlösheten,tomheten samtidigt som det är massor med känslor egentligen....det blir liksom så mycket att det känns tomt....kan ofta sammanfattas med ett ord...ångest. Ej att förväxla med ånger.

2010-01-07 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0