examen

Idag tog jag min sjuksköterske examen och det känns bra, lite tomt men bra. Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv, därför känns d lite tomt att lämna d som varit bakom sig, inget har förändrats men med en examen blir slutet så definitivt, jag minns ju fortfarande första dagen på campus... men jag är glad att det är över också, så less att plugga och vara fattig student...nu är jag fattig arbetslös så  det är väl inget bättre de kanske haha...

Emma kom från Umeå igår för att vara med på min avslutning och pappa och Emelie mötte upp oss sen idag precis efter vi slutat. Då blev det att åka in till stan och äta på Viking, mycket gott var det, jag åt renfilé, dom har verkligen jätte god mat där, hel nöjd =)

Sen fick jag besök när jag kom hem, fick en present till, en bok =) Sen var det lite mys i soffan, inte fel alls...bara synd att tiden rann ut.

Nu har alla åkt hem och jag sitter och väntar på Emelia, vi ska följas till avslutnngsfesten med klassen. Det blir middag med efterrätt sen blir det fest på det...Ska bli skoj, var inte så sugen på fest för ett tag sen men nu har de halv vänt....börjar känna att alkisen vaknar till liv hahaha.... gruvar mig dock för morgondagen, hatar att må illa, det absolut värsta jag vet!!! Hoppas på en bra bakisdag :)

Nu ska jag ge mig iväg...kram
Puss på du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0