Försöker packa

Har försökt packa min nya fina resväska som jag var och köpte idag... och tur var det jag vänta för nu var den på rea den jag tittat på, 25 % inte dåligt, bra gjort av mig! Dock hatar jag att packa, särskilt för en resa på tre månader...allt rymms ju inte, har mat för flera veckor där och det tar utrymme, kommer säkert glömma nå viktigt! Nu är den packad iaf och jag tror jag måste ta en väska till, en mindre så jag får med mig lite böcker och sånt...

Och inte har jag städat idag heller, nej nej...ska försöka dammsuga av golven idag iaf... sen blir d diska så får de vara  bra sen...ska tvätta i morgon också innan Karolin kommer och hämtar nyckeln.

Har nu haft ont i magen in tre dagar, jag kopplar det till förkylningen, vad ska d annars vara...jobbigt är det iaf... man är inte så sugen på mat, jag vill helst bara ligga i soffan och hoppas de går över...

var på bio igår och såg snabba cash, bra film =) och det roliga var att i en scen så utspelade den sig på ett lantställe och där har jag bott! kände ingen slottet och terrängen, haha förvånad jag blev! Filmen utspelar sig i Stockholm men den scenen var inspelad i Hällekis på säteriet där jag bodde ett år efter jag gått ut gymnasiet, måste vara det vackraste stället i hela Sverige, utan tvekan...tror att Arn också är inspelad där i Hällekis. I slutet av filmen blev jag så illamående att jag börja fundera på var jag kunde kräkas haha... men det blev lite bättre sen då jag kom ut i friska luften, men vägen hem var lång kan jag lova.... la mig och vila i soffan sen jag kom hem och då lätta det en hel del... sen fick jag besök vid 22.30 ungefär, det var väldigt trevligt...lite tråkigt dock att behöva säga hej då nu när jag blir borta tre månader... men det ä ju tur att internet och telefoner finns... tycker du ska skaffa dig msn igen!

Nu ska jag lägga mig på soffan igen, känner mig illamående igen! suck....blir snart tokig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0