ide från syster

Snodde ett inlägg syrran skrivit och fyllde i med mina egna svar =) så mycket har jag att göra just nu!

Favoritcafé: Waynes
Favorittidning: Illustrerad vetenskap 
Bästa saken som händer i vinter: Tagit min sjuksköterske examen
Favoritplagg i garderoben just nu: En svart klänning
Längd: 172 cm
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I höst kommer jag att gå klädd i: Arbetskläder hoppas jag
Men absolut inte i: Skinnbyxor el leopardtights
Mig själv med tre ord: Blond och blåögd
Jag tränar: Väldigt varierande
Humör just nu: Väldigt upp och ner... men glad för det mesta
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp och paprika 
Kläder just nu: Jeans, mjukiströja
Vad sa du senast: en fråga till mig själv: Vad ska jag äta?
Morgon- eller nattmänniska: Både och, kanske lite mer kvällsmänniska för jag hatar att stiga upp.
Bor dina föräldrar ihop? Nej
Sparare eller slösare: Sparare
Vem ringde du senast? Marika
Har du några homosexuella vänner: Nej men bekanta
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Vad ska barnet/barnen heta? Flicka: Linnea Pojke: Liam 
Är du kittlig: Tydligen är jag det har det visat sig ;) 
Rädd för insekter? Ja
Sommarplaner: Jobba hela sommaren på drömjobbet, sen ha en underbar sommar
Största svaghet: Dålig på att hantera personlig stress 
Det här är jag bra på: Ingen aning
Bästa bok? Läser inte så mycket, men gärna verklighetsbaserade böcker, men ingen speciell titel
När klev du upp imorse? 10.20
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Redan gjort bägge, men funderar på en ny tatuering 
Gillar du att sjunga? Ja det gör jag, men det låter ej vackert
Anser du att du är stark? Hand styrka ok, inre styrka hmm
Använder du knark? Bara coca cola ;) 
Har du en besatthet? Ja 
Brukar du dansa i bilen? Nej
Vem är din bästa vän? Nina, Emelia, Johanna och Karin
Civilstånd: Dejtar i hemlighet ;)
Är du rädd för blod? Ne inte det minsta 
Favoritväder: När det snöar lapphandskar

Kommentarer
Postat av: Hille

hehe jag snor den åxå :P

2010-01-28 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0