jobbat

Jobbat på hemtjänsten idag, en helt ny hemtjänsgrupp för mig, gick otroligt bra även utan inskolning...i slutet av dagen sa dom till och med att de glömt att de var min första dag haha, det är väl bra? Kändes bra att få jobba lite, hatar att sitta rastlös, men d e väl för att jag är lite av en workaholic haha Nu är jag iaf hemma och ska slöa ikväll, även om jag gärna hade suttit ute på nån krog och drukit mig lite full, hade inte varit helt fel...men de får bli en annan ggn.

De ringde från Norge idag igen, erbjöd mig ett jobb utanför Oslo, från typ Nu fram till sista mars, ev mitten av april, detblir ju super i så fall...jobba några månader, komma hem och kanske börja inskolningen för sommarjobbet! Nu finns d ju också andra saker som jag kommer längta hem efter, så två månaders längtan blir nog lagom tror jag...Känner att 2010 är mitt år!!! Minns faktiskt inte när jag senast kände mig såhär glad, och det är en underbar känsla, tror till och med att folk runt om mig ser en förändring...hoppas det iaf, jag vill dom ska se den glada och mer harmoniska Erika, istället för den halvbittra sorgsna Erika, hon måste vara tråkig,låt detta år bli det år då jag lär känna mig själv!! =)

Ha det bra alla, nu blir det en lugn hemma kväll. Först blir det ett varmt skumbad med tända ljus, samtidigt som man lyssnar på Dire Straits, underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0