Klarade det!

Idag klarade jag bärprovet på ambulansen, så nu är jag så nära mitt drömjobb som jag kan vara för tillfället... har drömt om det här jobbet nu i flera år, ca 4 år intensivt, men redan första året på gymnasiet så var jag intresserad av att jobba på ambulansen. Så nu, tre år av studier och några bärprov senare är så nära jag kan komma just nu =) Känns mycket bra! Tror jag kan komma att trivas där i sommar, för än så länge gillar jag den personal jag mött, alla är väldigt trevliga och välkomnande =) Sen hoppas jag att jag kommer vara bra på mitt jobb också, mamma tror det, men så e hon ju min mamma också, skulle ju vara konstigt annars haha...

Har fått en till räkning idag, från Norge denna ggn, inbetalning för den norska autorisasjonen "bara" 990 NKR hujja..

På torsdag blir det att börja packa väskor. Ska även hinna med att städa och tvätta och skicka iväg hästen söderut i veckan...nu är d en massa på G. Även fast det är mycket på gång så känner jag mig lugn, vilket är väldigt konstigt, jag som alltid stressar över ALLT typ... men det känns skönt, kanske jag inte behöver dö i förtid, typ A-personlighet haha, aldrig försent att ändra sig.

Är grymt sugen på en riktig fest nu... men det får bli sen då jag kommer hem i april. Känner för att bli riktigt full haha, otroligt länge sen jag var det sist.Inte speciellt attraktivt att vara helt i gasen, men nångång kanske man måste få vara det också, liiiite iaf ;)

ha det bra alla
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0