Luleå

I fredags åkte jag på fest i Luleå. Hos en kompis som fyllde 25. Kände egentligen ingen på festen förutom henne och en till som kom senare, sen var det några bekanta som kom förbi. Dock så fanns det något gemensamt  med alla som var där, hälften av party människorna studerade nu sista terminen på ssk, andra hälften av från Grans så jag har något att prata om med alla =) Jag tycker det var en mycket trevlig fest även fast jag var typ den enda nyktra haha, bara jag och Evve som inte drack. Efter festen då de andra skulle dra ut på krogen så åkte jag hem till syrran istället och satt och surra där i några timmar innan vi skulle sova. Fick sova på hennes bäddsoffa som hon fått ärva av Emma, den är ganska obekväm så jag kände mig som ett spett när jag vakna på morgonen. Så var de bara att kasta sig snabbt in i duschen sen åka buss in till stan, naturligtvis så kom det ett fyllo och satte sig vid mig, fast  att det fanns hur mycket lediga säten som helst. Han babbla på om hur full han var igår, vad jag hette, bodde, gjorde mm, svara dock inte så ärligt på hans frågor. Såg att han satt och snegla på min väska, sen fråga han varför jag inte höll reda på mina saker, haha, vilket jag hade stenkoll på. Skönt sen få stiga av och slippa han... Träffa Sandra sen på stan, vi satt och fika lite frukost/lunch och surra i några timmar innan jag skulle åka hem igen. Var jätte roligt träffa Sandra, var ju minst två tre år sen jag såg henne senast, det får dock inte ta så länge igen innan nästa ggn!

Igår efter Luleå så var det då bara hem, slöa en liten stund innan jag skulle iväg till jobbet, som jag naturligtvis kom försent till. Kom kl 22, men börja visst 21.30... men de var lugnt, var inge folk ute igår nästan, vi hade typ inga gäster innan elva. Men sen är det kanske inte hur mycket gäster man har utan vilka gästerna är som räknas ;)

Fick promenadsällskap hem, väldigt trevligt, tråkigt gå själv, är det sen ett sällskap jag högt uppskattar kan det ju inte bli bättre eller hur =)

Har just nu bokat biljetter till Oslo, så nu blir det att åka nästa lördag mitt på dan ner till Umeå och sen vidare mot Oslo...Mycket man ska hinna med i veckan, spännande!

Nu ska jag  lägga mig i min ensamhet på min soffan och slöa lite till, huvudvärk, bläää...
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0