Måste vara så

Att mitt dåliga humör är lite kopplat till min sömn hhaa...har sovit bra i natt och idag känner jag mig ganska glad igen, det kommer lösa sig helt enkelt =)

Killen som köpte bilen kommer förbi idag och ska skriva på ägarbytet, så det känns skönt få det ur vägen.
Sen ringde telefonen i morse, det var hemtjänsten som ringde och fråga om jag var intresserad av att jobba som springvikarie hos dem, vilket jag naturligtvis ville, så jag ska jobba redan i morgon ett pass på 7-16 uppe på erikslid, super duper bra =) Sen ska jag få en inloggning på deras vikaresida så jag kan anmäla mig på de turer jag är intresserade av att arbeta...

Det enda som just nu är halv olöst är min lilla häst. Nog för att Ulf rider han ibland och så men jag saknar honom så mycket, men vad gör man...jag vet ju dock att han har det ganska bra, men jag får lite dåligt samvete iaf då jag inte kan träna han så som han kanske egentligen skulle behöva tränas...men nu så fort jag får råd så ska jag skicka ner han till Uppsala så han får sig lite ordentlig träning.

Känner mig halv uttråkad idag bara, tror jag ska ringa Josef och fråga om han vill hänga med på en promenad senare ikväll, kan ju inte bara sitta inne och uggla, även om det är kallt ute. Vackert men kallt ca -25.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0