mycket trevlig kväll

Var ute och åt middag med mamma och hennes sambo igår. Blev en grkisk restaurang, vilket gjorde att jag börja längta massor att åka utomlands, kanske jag tar en sista minuten till sommaren innan sommarjobbet börjar, bara en vecka eller nå =)
Iaf så satt vi och åt god mat och drack lite goda fördrinkar, jag fick lite presenter eftersom jag fyllt år. Fick även lite examens presenter, bland annat en namnskylt där det stod leg.sjuksköterska, känns underligt hehe. Efter middagen gick vi på bio och såg Sherlock Holmes, mycket bra film, helnöjd med den. Sen blev det att sitta en stund på Kalles innan jag skulle och jobba på Statt.

Det gick hyfsat att jobba igår, dock inte så mycket folk, men de som handla var trevliga och verkade då nöjda. Måste sen säga att kvällen slutade jätte bra och väldigt mysigt med en jätte fin person, det var också jätte skönt väder ute nu när det inte längre är -25.

Idag blir det nog bara att ligga hemma på soffan, känner mig lite slö, sover alltid dåligt då jag jobbat på Statt, det är så svårt att varva ner då man kommer hem... så nu blir de lite family guy och swen ev nån lättsam film som typ,Klassfesten eller nå hehe...

ha en trevlig söndag alla, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0