Nocks

varit på nocks med karin ikväll, var nå band som spela, minns inte va de hette men dom var ganska bra iaf...lite väl hög musik kanske, är det för högt så hör man ju inte vad dom sjunger, men det var trevligt iaf. Dock tog det ca halva spelningen innan jag börja lyssna, satt och fundera på annat som jag inte kunde släppa, som vanligt, men sen helt plötsligt var det musik jag hörde och inte problemet som malde...skönt.

Nu är det den 5 januari och jag fyller 26 år, hoppas jag får en bra dag, är inget fan av födelsedagar, har mina skäl också, men men man ska aldrig sluta hoppas =)
26 år, nu närmar jag mig 30, jaja så är det, vad ska man göra åt saken? Inget, bara följa med och göra det bästa man kan med sin tid :) Karin och Emelia kommer förbi mig imorgon iaf innan jag åker till Umeå, trevligt med lite främmande.

Nu ska ja sova. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0