Nyår =D

Har nog haft det bästa nyår jag kan minnas på väldigt länge. Nu kommer folk tycka jag är lite konstig när jag ska berätta varför!
Började med att arbeta lite extra på kvällen på ett äldreboende, vilket är väldigt bra för min ekonomi som inte finns knappt nu när man ska gå in i arbetslösheten =( Men sen fick jag hämtning med min egen privata limo, som var gul och grön med blåljus på taket ;) och i den satt det en prins, ni hör ju att redan här har jag en nyårsafton som hämtad från en saga ;) Sanningen var att jag spenderade mitt nyår på ambulansen och jag hade det så himla trevligt. En hel massa trevliga människor och en hel del olika körningar hela natten lång, fick sova en timme ca så jag kan lova att jag är lite små seg idag om inte trött rent ut sagt!

Första delen av kvällen var jag mest nervös, hade väldigt hög puls och detta hade inget att göra med jobbet, även om det också är spännande. När det gått nån timme och vi hade börjat åka lite så blev jag lugnare och tillslut nästan helt lugn... Helt cool blev jag väl aldrig, kände mig ovanligt klantig hela dygnet, gick in i saker, tappade saker, fumlade med annat haha....men ibland måste man ju som sagt få vara nervös, det är inte alltid dåligt har jag märkt, finns en hel del bra saker också...Känner mig jätte glad, gladare än jag kännt mig på länge!

Jag önskar er alla en god fortsättning och jag hoppas att mitt år ska fortsätta som det gamla sluta, men kanske ändå lite bättre....Jag vill bli en bättre person det är mitt nyårs löfte! Hjälp mig att hålla det..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0