skit liv!

Haha ja ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, helt plötsligt är ens li näst intill perfekt för att sen i nästa sekund förvandlas till ett stort hav av problem. Blir så himla stressad först att jag nästan ville gå och kräkas... sen när det typ löst sig ville jag bara gråta då all spänning släppt, det hela slutar med att jag inte längre känner mig lika avslappnad utan sitter och väntar på nästa nederlag... Skulle nästan vara intressant att se vad som krävs för att jag verkligen ska gå och kräkas haha...inte speciellt mycket verkar d som, hujja.



Ja i morgon så blir det att åka till Umeå iaf och fira lite med syrran, vi ska gå ut och äta lite indiskt, så blir det kanske lite tårta sen hemma, har jag tur kommer Pervin förbi också! =) Och enligt Emma så blir Erik utan tårta för annars måste jag sova med han hahahah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0