Snart klar

Snart är jag nog allt klar med det som ska göras här hemma...har diskat undan, städat, tvättat proppat in allt jag hittat i garderoben... fattar inte  hur jag kan få in allt i en arderob...måste verkligne försöka städa ur den IGEN...tycker jag ofta gör det men det verkar aldrig minska på skiten, konstigt va..tur jag har en massa kläder i resväskan för annars skulle allt inte få plats...tre garderober skulle vara perfekt tror jag, hade ju de förr och det var betydligt bättre =)

Var tvungen packa om lite...tog ut en massa mat från resväskan och fick lov att ta en vanlig väska också...ska bli jätte roligt att släpa omkring på allt detta... det som är bra att när jag åker hem så har jag ingen mat med mig iaf, så då blir det bättre med plats, har ju som inte tänkt shoppa nå så det borde ju bli mindre bagage iaf :)

Karro har varit här och hämtat nyckeln och så...så det är avklarat, jag har renbäddat och försöker göra plats för henne, varför ska jag ha så himla mycket saker??

Nu är hästtransporten bokad, känns skönt, förutom att lägga ut typ 5000 för det, inte lika roligt men men vill man vara med så kostar det.

Jobbar på statt ikväll...hur död kommer inte jag vara i morgon när vi ska åka? jo hyfsat...blää..
hmm tror jag måste springa iväg och köpa mig ett frimärke, men det kändes så himla jobbigt...

hejhej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0