uppdatering

Nu var de visst ett tag sen jag uppdatera min blogg, dålig stil av mig!!
Vad har hänt sen sist då? Jo jag har fått ett jobb i Norge, i Nötteröy, ligger söder om Oslo, åker nästa söndag =) Kommer att vara borta i ca 2,5 månad, känns väldigt bra att få jobba lite och det känns spännande att få åka till Norge också.
Medans jag väntar på att få åka så har jag jobbat lite extra i hemtjänsten, vilket har varit väldigt trevligt, super gulliga vårdtagare och bra personal, kände mig verkligen välkommen in i gruppen =)
Nu på månadag så ska jag göra bärprovet på ambulansen så håll tummarna, annars blir det inget jobb där, då måste jag söka nå annat, och det vill jag ju helst inte. Blivit erbjuden jobb i Norge under sommaren men jag vill nog gärna vara i Sverige då =) Händer nog en massa roligt till sommaren, jag ser fram emot den varmare delen av detta år i år =) Men som sagt håll tummarna för mig på måndag kl ett, jag kan behöva det!
Till helgen blir det att åka till Luleå till lillasyster och hälsa på. Ska även på fest hos Mallo som fyller 25. Ska dock vara nykter, tänker inte riskera att bli slö och missa på provet på måndag, inte alls, jag måste vara utvilad och fit tills då hahaha, dom kommer nog inte bli så glada över det, men så e d, take it or leave it!

 Lillasyster =)

I morgon ska jag och Emelia baka hade vi tänkt, jag har inte bakat sen jag vet inte när... men de kunde vara kul göra nå annat...måste bara gå på Coop och köpa jäst först. Sen på eftermiddagen hade jag tänkt ta mig till friskvårds för att träna en sista ggn innan måndag...

Känner mig väldigt glad nu för tiden måste jag erkänna, oroar mig inte längre över saker som jag skulle ha blivit hyper av att grubbla på för några månader sen, vad beror denna förvändlig på måntro?? Jag har mina tankar hehe...
Fick också fin besök igår kväll. Hade precis gått och lagt mig, men det var bara att klä på sig och öpnna dörren, och jag ångrar inte det valet en sekund, en jätte fin person stod där ute och gjorde mitt hjärta varmt! Sov så gott sen under natten och kände mig utvilad på morgonen, fast att kl var 05.15 då jag steg upp haha...

 Me happy =) Puss & Kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0