vilsen

Känner mig lite vilsen idag. Känns som jag glömt göra nå viktigt men vet inte vad. Känns också som om jag har tusen saker att göra men vet inte var jag ska börja. Är det kanske resefeber som spökar? Tror dock inte det, känner mig ganska lugn inför det. Det är snöstorm uteidag, hade tänkt gå ut och gå men jag skippar det, ska in till stan sen vid fyra och träffa en kompis, äta lite mat och sen se bio.
Gillar inte den här känslan, känsla av tomhet...
Jag vill att du ska vara här hos mig nu, så jag får nå roligt att tänka på istället....istället för allt jag måste göra!

* Städa
* Kolla upp försäkring (både mig och hästens)
* Kolla upp om bekräftelse för hästtransporten på mån
* Fixa ett rek. brev med hästpasset
* Diska
* Köpa resväska så jag kan börja packa
* Tvätta
* Posta brev till socialstyrelsen
* Hitta alla papper som jag ska ha med mig till Norge
* Kolla upp nå ibn nr, vad det nu är
* Hämta mitt guldarmband på stan
* Kolla på en ny stallplats (som jag hittade igår)

Ja säkert är de mer saker som ska göras också. Men det har fallit i glömska.
Jaha nu är det typ lunch och man borde kanske äta nå men det orkar jag inte göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0