confused

känner mig förvirrad just nu, en hel del som rör omkring inom en, mycket jag vill ha svar på men inte kan utan det får framtiden visa hur saker blir sen.

Fått ett nytt jobbuppdrag igår, får börja i morgon om jag vill, men egentligen vill jag inte det...jag vill vara ledigt under påsken med karin...äta lite god mat och sånt, kanske ta en sväng ute på krogen också innan vi skiljer på oss. Karin får veta idag omhon åker upp till nordnorge..så vi är båda just nu lite halvstressade...vi vill ju helst fortsätta bo och jobba tillsammans men det var inte en möjlighet så då får vi göra det bästa vi kan. Jag stannar kvar här i södern och hon åker norrut. Har inte träffat henne nå idag, hon jobbar dag och jag ska jobba kväll så då får vi se när vi träffas i vaktbytet. Känner mig halvt nervös för att flytta till ett nytt ställe nu, har dock börjar packa väskan och tvätta upp tvätt så jag ska klara mig. Även laddat ner en del serier ifall jag blir utan internet.

Telefonen har ringt som en galning ida så nu har jag slutat svara så ring inte nå mer till mig, fatta dyrt det blir, jag har inte råd!! Maila om de e nå speciellt hehe... eller säg det du vill säga på en ggn istället och ring inte tre fyra ggr.

Ja vad ska det bli av mitt liv undrar jag?? Ujujuju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0