Flytta...

Men var??
Ska nog føsøka flytta till høsten från Skellefteå, men frågan ær ju vart ska jag flytta?? Valen ligger mellan dessa: Umeå, Stockholm, Gøteborg, Lidkøping, Malmø, Oslo och Trondheim.... lite beror på var jag søker jobb och vad jag ev får, fortsætter jag jobba før bemanningsføretaget så flyttar jag nog till Umeå eller Gøteborg tror jag... =) men vi får se...i Umeå bor ju syrran så det ær ju lockande dærfør, Gøteborg ær underbart och i Stockholm bor de så många kompisar, plus att det finns mer jobb dær, dock svårare med bostad...hmmm førslag??

ha de

Kommentarer
Postat av: Erika

Visby? :D

2010-03-15 @ 19:27:09
Postat av: Sara

STOCKHOLM!!...eller varför inte........ÄLVSBYN!! :) Haha

2010-03-17 @ 23:46:19
URL: http://saragr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0