Kent

Igår åkte jag och Henrik in till Oslo och såg på Kent, det var hur himla bra som helst! vi tog bussen in till Tönsberg och sen tåget in till Oslo, där vi sökte upp Peppes Pizza och ät middag. Vi mötte upp med Henriks vän Odd-Kristian och gick sen till Spektrum där konserten skulle vara. Där mötte vi två vänner till till henrik så vi gick alla och tog en öl innan vi gick in, vi hade ju bestämda platser så det var ju inget stress. Säger bara en sak, fan vad alla norrnän röker! man blir ju tokig!! Konserten var bättre än jag minns den så det blir att se Kent till sommaren också på pdol, ingen fråga om den saken!

Kent i Oslo =)

Jag och Henrik

Fan blir snart tokig, har inte fått klart med nå jävla jobb i april än, himla bemanningsföretag. Då fixar vi ett jobb som vi inte får ta eftersom vi har karenstid på oss, men så har dom ändå inget jobb till oss, så dom har alltså berövat oss en inkomstkälla. Men jag ska ringa till sjukhuset i Tönsberg och kolla om det ev behövs några vikarier och så ska jag fråga min nuvarande chef om hon har nå kontakter med någon annan hemtjänst som kanske behöver hjälp, hoppas hoppas, vill INTE hem för fem öre!!! HOPPPPPAS HOPPPPPAS, håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0