onyttigt

denna dag måste nog ha varit en va de onyttigaste dagar jag haft sen jag kom hit, inte för att nån dag är så nyttig då vi lever på soppa, bröd och pasta haha.

missa frukosten idag, så det blev att sitta och äta mandlar i bilen menas jag jobba, apelsin och soppa till lunch, so far so good, det dåliga braka lös då jag kom hem. tur d  söndag och man har lov att frossa lite om man inte gjort d tidigare hehe, blev choklad och chips, juice, vanlijyoghurt, två mackor med jordgubbssylt, känner hur allt socker rusar runt... egentligen inte så mycket mat så, men desto mer socker, uschja mej...nu får d vara bra för idag haha

ligger och ser wallander men funderar på en tidig kväll, börjar bli lite små trött.
I  morgon får vi veta mer om var vi ska jobba i april månad...hoppas på Tönsberg, men bara för att jag önskar d blir d väl inte så...

ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0