stanna el ej?

I morgon får vi veta om vi får stanna i Nötteröy eller om viåker vidare upp till Lofoten. Jag vill så gärna stanna en månad till här i Nötteröy, men blir det inte så blir säkert Lofoten bra också, roligt se nå nytt, men de e bara det att just nu trivs jag väldigt bra här i Nötteröy och vill ha en månad till. Inte riktigt redo att åka än, men som sagt inget jag kan påverka så jag måste sluta stressa över det bara, som Karin säger vi är iaf två om det vilket känns skönt. Har ju som en tendens att stressa lite väl mycket i onödan.

Ska snart iväg och jobba ett kvällspass, kommer säkert gå bra, har gått väldigt smidigt de senaste kvällarna, bara larmtelefonen håller sig något så lugn, hatar den, kommer få mardrömmar om den äckliga ringsignalen!

På ons blir det Kent, glädjer mig för det. Åka in till Oslo, ta en "bärs" (som man ej ska säga i norge då det betyder bajs) haha, dock dricker jag ej öl men jag kan säkert hitta nå annat att häva i mig hehe..

I helgen har jag mest legat och glott på Wallander, vilket har varit ypperligt, jobbat och sen slöat, precis så som de ska vara.

Nu ska jag göra mig klar för jobb.
ha d där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0