vår

Nu har vi æntligen vår hær, och det ær så underbart, dock så længtar jag tillbaka tills de jag var liten, då var våren så underbar =) men jag och karin ska førsøka hitta på nå skoj i påsk iaf =) massa ægg ska vi æta, vanliga som ovanliga (choklad) haha

idag då jag varit hos en vårdtagare och hade gått ut på trappan och stænge dørren kunde jag ha fått værldens snøras på mig, rasa næmligen från taket och på mig precis dær jag stod, shit vad rædd jag hann bli... som tur var så var det inte så mycket snø kvar! men pulsen gick upp liksom armarna hahaha

De ringde från akuten i Lycksele før nån dag sen och undra om jag var intresserad av jobb, var tvungen tacka nej och idag ringde de från ambulansen i Umeå och fråga och jag var tvungen tacka nej... sen vill våran chef hær i norge ge både mig och Karin fasta tjænster, vi har tackat nej... jag har redan tackat ja till ambulansen i skellefteå i sommar, tror d blir ett bra stælle att børja på, verkar vara bra personal och så...

Ska førresten på konsert i Oslo den 24 mars, se Kent =) ska bli jætte skoj, tar tåget in och sen tåget hem på kvællen!

ha det bra hejhej

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har fått jobb i Sörum (30 min med tåg från Oslo)! Åker på söndag! :) När åker ni tillbaka till Skellefteå? Hoppas ni trivs! Perfekt med alla jobberbjudanden du har fått! :) KRAM

2010-03-08 @ 22:51:39
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: hanna

vad skoj med massa jobberbjudanden!!! :)

2010-03-10 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0