what 2 do?

Har fått min dator tillbaka =) Henrik kom med den i tis, sen blev de film med pizza, läsk och chips, mums....luftslottet som sprängdes, inte lika bra som de två första men måste ju ändå ses för att få ett avslut! På onsag bli det att åka in till Oslo för att se Kent, kanske äta mat på stan innan, vet ej vad planen är, jag hänger med och hoppas på det bästa, överlåter allt annat till norrmännen som känner stan haha, blir att hoppa i duschen så fort jag kommer hem från jobbet då och sen bara dra iväg, stackars Karin får allt sitta hemma och mögla, fast iof så lämna hon mig ju ensam en hel vecka så jag har ju några dagar till godo iaf hehe ;)

Sitter och kollar lägenheter i Umeå just nu, hittar några som jag gillar men kan inte boka in mig på nån visning än, bättre vänta tills närmare hösten och kolla uppsägningstiden på den nuvarande. Dumt flytta till Umeå då jag ska jobba i Skellefteå, dumt pendla alltså...

Det enda som känns jobbigt med att flytta till Umeå och sen jobba i Norge är att jag nog måste sälja mina små älsklingar,=( Ceasar och Chavelle, vill inte men jag inte dra dem med mig överallt, inte rätt mot dem, sen så blir jag inte lika låst om jag vill resa sen. Hästen går lättare att lösa, men katter är svårt :( mina små bebisar!

Lägger ut lite bilder av olika slag hehe, de enda jag har just nu eftersom jag har en ny hårddisk.

Chavelle

Ceasar

Nötteröy, Norge

Ny bild på mig, ifall nån glömt hur jag ser ut hahahahahahaahhahah

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0