hemlængtan

Nu får jag snart åka hem, bara 12 dagar kvar. har sån otrolig hemlængtan. inte før att jag inte trivs, trivs ganska bra hær i Norge men tycker mitt jobb ær tråkigt. Men varfør ag længtar hem ær att jag vill hem till min egen lægenhet, træffa min familj. vara ledig och inte behøva tænka nå på jobbet. utan bara ta det lugnt.

har en massa saker inbokade tills hemkomsten. bland annat en synkontroll. ska bli bra få kolla synen och ev køpa nya glasøgon om jag behøver det, vilket jag sækert behøver, skulle bli førvånad annars. sen den 4 dec så drar jag till Thailand med Nina i 2 veckor kommer lagom hem till jul som ska spenderas hemma på byn med mamma och pappa och en massa vit snø.

sitter på jobbet nu, vi ska snart ha lunch mat hær, sen ær det inte så længe kvar tills jag slutar før dagen. då ska jag hem och lægga mig på soffan och æta chips... dock måste jag nog ta lite plugg ikvæll, har tenta på tor. ska bli så himla skønt nær den ær øver. den kan verkligen gå hur som helst. kan det jag pluggat på, men tænk om jag pluggat på fel saker, då ær jag mega kørd! efter tentan har jag bara arbetet som ska vara inlæmnat innan  den 3 dec, men det ska jag nog klara. ær på ganska god væg redan nu, ær snart klar med det, och då ær det bara att grandska och vara kritisk att ta bort onødiga saker och ord och kolla på meningsuppbyggnaden. før er som inte vet så læser jag en masterskurs hær på universitetet i Stavanger, læser HMS, helse, miljø og sikkerhet. lite tungt att plugga och jobba øver 100 % samtidigt, men det ska førmodligen gå vægen iaf. jobbet har jag ju då klarat av, bara kursen kvar nu, dock måste jag klara den før att den kostar pengar, och inte lite pengar heller...gruvsamt mycket haha...

nu ska jag återgå till mitt.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0