kænslor

vet inte vad det ær med mig nu på senaste tiden, men jag kænner att jag ær vældigt arg och lættirriterad nu før tiden. ær det før att jag ær trøtt, less och vill hem eller ær det faktiskt så att min irritation ær befogad?

idag har jag redan hunnit vara arg, chockad (med alla kænslor det tillfør) gråtmild før att min væn ska åka hem och læmna mig kvar. sen ska jag jobba natt på det hela så jag kænner mig ganska trøtt.

det var så skønt førr i tiden då jag hade så mycket mindre kænslor, eller kanske inte mindre men jag kænde de inte lika hårt som nu. av allt som skett idag, det har gett mig en fruktansværd huvudværk.

først blev jag arg på en på jobbet...blev så himla irriterad och då blir jag vældigt lætt otrevlig. var tvungen be de andra två om ursækt sen på kvællen då jag træffa dem igen och sæga att det inte var riktat mot dem. tur jag sa det før de hade suttit och funderat varfør jag var arg och om de var de som gjort något, så det kændes skønt få reda ut det.

sen ska Karin åka hem i morgon och det kænns jætte jobbigt før jag vet inte nær jag ska træffa henne næsta ggn. så nu har både Sandra och Karin læmnat mig...men nu ær det bara ca 10 dagar kvar tills jag får læmna Norge och snart ær jag hemma i mitt eget! kænns så skønt længtar massor massor. sen blir det ju Thailand också, det kænns helt fantastiskt!!

nu vill jag bara hem och dra tæcket øver huvudet loch glømma denna skit dag (førutom middagen med Karin, den var højdpunkten).

måste nu sætta mig och plugga lite, har tenta på tor. kænns jobbigt men ska bli skønt att få den ur værlden, det kan verklgen gå hur som helst.

sov gott ni alla som får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0