Nærmare sig med stormsteg

Nu ær det inte længe kvar tills jag sitter på planet hem mot Sverige. Kænns jætte bra, længtar vældigt mycket. Åker fre den 26, kl 19.15 lyfter planet. Blir att spendera natten på Arlanda, men jag ær ju van att sova på flygplatser så det ska nog gå bara fint. Åker dærifrån kl 10 ca och strax efter 11 ær jag hemma i Umeå. Tænker lyxa med en taxi hem så jag slipper bæra den jækla væskan runt hela staden. Jag lovar att nær jag sen kommer hem ska jag kasta mig i sængen och vila!!!

Schemat ær ganska fullspæckat så snart jag kommer hem också, egentligen bara søndagen jag inte har några planer før. Sen ær det full rulle frams till den 4 dec då jag lyfter mot Thailand. Åh underbara værme, tropiska paradis! Vad jag længtar!

Idag jobbar jag dag och sen natt. Så jag ska hem och vila några timmar. Det som kænns så underbart nu ær att jag har skrivit min tenta så jag behøver inte plugga nå mer till den. Bara mitt arbete kvar, ska førsøka skriva lite mer på det idag, har egentligen inte så mycket kvar. Hade tænkt bli klar med det innan jag åker hem så jag slipper jobba med det hemma. Det ska skickas med posten innan den 3 dec. Men det borde jag væl klara kan jag tycka =)
Jobbar aftonvakt i morgon och sen ær helgen øver. Shit vad fort det kan gå. Lite tråkigt jobba en søn afton før då førsvinner ju hela dagen då jag førhoppningsvis kommer sova hela dagen, finns inga garantier.

Jaja, har iaf inhandlat de mesta julklapparna också... eller de ær på væg iaf. Måste bara fixa och trixa med dem lite och såklart så in dem =)

ha det bra
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0