snart hem hem hem

Længtar så himla mycket! I morgon efter jobbet åker jag hem mot Sverige. Kommer spendera natten på Arlanda, men jag ær van att sova på obekvæma flygplatser så det kommer nog gå bara bra!

Har redan en massa planer før nær jag kommer hem. På lør så ska jag nog lægga mig i sængen och vila en liten stund innan jag måste en svæng på stan. På kvællen blir det en liten fest med Pervin, blir att dricka lite vin och sen ut på stan på nån bra pub, de får Pervin bestæmma =) På søn blir det bara att ta de lugnt, ev gå och hælsa på syrran på kvællen. Måndag ska jag till naprapaten och knæcka till ryggen, sen kolla synen, sen komme min soffa som jag længtat efter! På kvællen ska jag laga middag till syrran och Erik då de varit så snælla och hjælpt mig en massa med lægenheten medans jag varit borta. Tis ska det vaxas ben (AJJJJ) och gå lite på stan... ska køpa lite omslagspapper och fixa med julklappar. Ons ær det frisør (Emma) och sen fixa naglarna, måste nog packa resvæskan på ons också infør Thailand. På tor så ska jag hem till byn på eftermiddagen och hælsa på mamma och pappa och lite vænner, innan jag drar till Luleå och till min andra syster och sen Thailand med Nina! ja som ni hør så ær det ingen rast och ingen ro nær jag kommer hem hihi...men vem vill ha lugn och ro??? =P

Nu ska jag ladda infør mitt sista pass hær på Stokka...længtar så tills jag sitter på planet! Sen får jag se om jag får besøk på Arlanda, kan ju vara trevligt så slipper jag sitta sj hela natten.

ha de gott alla
ses snart

Kommentarer
Postat av: eriksson

Åhhhh shit va avis jag blir!! Du har gjort det så bra som varit där så länge. Men du ska veta, att sätta sig på planet är en sån frihetskänsla att man vill börja gråta! But don't do, du är påväg till nåt underbart :) Får väl se när vi hinner träffas - efter jul kanske...?! :) Ta hand om dej iaf. STor kram vännen!

2010-11-25 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0