Drömmar

Har nu på senaste börjat drömma om USA igen. Jäkligt jobbigt då jag blir så kluven av det. Drömmen är att åka till Colorado, bo och leva på en ranch där. Suttit och kollat runt lite nu. Tror jag ska försöka åka dit på semester till våren ev och kolla lite hur det känns att vara där. Men tänk att få bo i en hästkultur med den underbara naturen, himelriket!! Nackdelen är ju att det är så långt hem till familj och vänner om jag skulle vilja bo där...plus att det inte är så lätt att få uppehållstillstånd. Tror jag ev ska försöka köra på plan nr två, göra ett språktest så jag kan få jobba som sjuksköterska där...iaf ett tag och testa på det. Men det blir om nått år i så fall och mycket kan ju hinna ändras innan dess. Får ofta såna här tankar och funderingar då mitt liv är tråkigt, så som det är just nu...jobbar och sover, inte  så stimulerande precis..sen att jobbet är tråkigt hjälper ju verkligen inte!





Snart åker lilla söta Sandra hem...och då blri jag ensam, tråkigt... dock får jag nästan börja med nedräkningen att flyga hem då hihi..ska prata med chefen på tis om hur länge jag ska stanna så att jag kan få boka en biljett hem. Hinner dock inte vara hemma länge innan jag ska resa iväg igen..THAILAND here I come!! yessss...

har hittat en massa nya möbler också som jag vill beställa hem till lägenheten. Ska bara rådfråga lite med kära mamma och höra vad hon anser hehe...  alltid trevligt få höra någon annans åsikt också.

Nu saka jag sova hade jag tänkt. Jobb i morgon,  är inte så speciellt trött, sov till halv fyra idag hehe (jobbat natt).

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0