funderingar

Detta är en återkommande fundering i mitt liv just nu. Vad ska det bli av mig? Är så himla less på det jag gör just nu, vill hem, men så vet jag att när jag kommer hem så kommer jag vara less att vara hemma på mindre än två veckor! Aldirg kan jag känna ro. Just nu vill jag åka till USA och jobba, men det dröjer ett tag innan jag kan ta mig dit, måste göra språktest först och söka lgitimation mm. Sen vill jga jobba på platsform, men det är inte heller det lättaste, har hittat ett företag som kan hjälpa mig, men först måste jag gå säkerhetskursen som alla måste gå innan man jobbar offshore, och den kostar ca 20.000 suck...

Varför jag känner såhär just nu är säkert för att jag är så less på mitt jobb (inte yrket, bara jobbet) Vill att det ska hända nå spännande i mitt liv!

Har sökt lite jobb i Umeå, halvseriöst så vi får se om det blir nå med det. Borde kanske försöka skaffa mig ett kontaktnät där då jag inte kan tvinga mina vänner att flytta dit haha... synd!

Nu är det ca 1,5 vecka kvar innan Sandra åker hem, mycket tråkigt tycker jag, känns som om det var igår hon kom och mötte upp mig utanför Coop då jag slutade jobba och nu ska hon åka hem. Men när hon åker hem så har jag bara ca 5 veckor kvar att jobba och sen är det Thailand med Nina som gäller..det ska bli så himla härligt...samla lite energi.

Ne nu ska jag gå iväg på jobbet så jag inte kommer försent. Märker att när jag blir såhär uttråkad som jag är just för tillfället så blir jag ganska oengagerad och otrevlig, måste kanske göra något åt den saken?? Eller?? Sandra och jag prata om det igår, Gud va skönt det skulle vara om man inte brydde sig om allt, vad folk tänker och tycker, bara köra sitt eget race, men det är väl omöjligt...blä

Lägger in en bild på min lilla älskling som jag saknar så otroligt mycket just nu, längtar att få klappa och sitta på han igen sen i november!
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0