glad

tänk vad lite som krävs för att man ska bli på bra humör! Har som gått i en dvala nu i några dagar och önskat mig bort till ett roligt meningsfullt och intressant liv. Ikväll hände det en sak på jobbet som krävde en sansad och stresstålig människa, men ändå lite snabbt agerande. jag var den enda sykepleiern på jobb så det var min uppgift att vara den människan, och jag klara mig galant tycker jag. Kände mig lugn hela tiden men ändå på G. Ringde dock ambulansen iaf. Först trodde jag att det var en ganska vanlig grej, men ångra mig sen till en annan mer ovanlig sak som jag faktiskt aldrig varit med om. Amb gjorde sina kontroller, ringde läkaren som konstatera att det såg bra ut. Jag fråga vad läkaren trodde det var som hänt, och han hade ställt samma diagnos som jag gjorde innan...då blev jag GLAD hehe... fick även nr till chefen på ambulansen i Stavanger så att jag kan få ringa och fråga om jag kan få komma på en studiedag sen nån dag då jag är ledig =)
Det är akutsjukvård som jag vill jobba med, finns inget annat känner jag nu....det är därför jag tycker mitt liv står stilla.
Nu ska jag sova, upp kl 6 i morgon och jobba dubbelvakt från 7.30-22 det är slitsamt kan jag lova! MEN PENGAR PENGAR PENGAR!!
sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Eriksson

Hejja vilken duktig tjej du är!!! Om du inte har nåt emot det följer jag gärna med på studiebesök på ambulansen i Stavanger :) Skulle va skiiiitkul att se hur de har det! Hoppas jag får höra mer om händelsen sen :) Kramen!

2010-09-12 @ 22:38:42
Postat av: Erika

läkare nästa? ;)

2010-09-15 @ 08:12:07
URL: http://arkeologika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0