plugga

Jag har bestämt mig för att börja plugga igen. Ska börja en utbildning i Stavanger vid universitetet, Helse miljö och säkerhet, två år så har jag en masters sen =) Bra möjlighet till bra jobb med bra pengar. Just mailat till skolan för att se om jag kan hoppa på utbildningen nu eller om jag ska ansöka till våren... det fanns nämligen platser kvar såg jag och första lektionen är inte förrens i slutet av sep. Känns bra att ha bestämt mig att göra nå med mitt liv hehe... eller nå mer med mitt liv iaf.

trivs iaf jätte bra här i stavanger.. en otroligt vacker stad...jobbet är väl sådär... ett jobb är ett jobb...inte det roligaste jag gjort men jag får ju iaf lön så jag ska inte klaga. går på jobbet nästan varje dag och gör det jag ska, går hem och sover. Så mycket mer är det inte...får väldigt bra pengar MEN jag kan säga att jag kämpar för dem... de som tror att det är lätt att jobba i Norge har tydligen inte provat det. Jobbar allt från 7-14 h pass... inte mycket ledig tid... men så e jag här för att jobba så jag klagar inte på det... det jag klagar på är att jobbet är tråkigt =P

Igår varjag och lyssna på Ozzy Osbourne som var här i Stavanger och spela... sen satt och jag Frank i en park och drack vin och  åt chips...väldigt trevligt var det. Parken var som förtrollad... sen sån skog som man ser på film... en massa lövträd och en upplyst stig... ser ut som skogen i Narnia eller nå liknande =) LOVE IT!!!!!

ha det bra alla där hemma...saknar er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh. Det låter otroligt.

Kram

2010-09-05 @ 19:03:57
URL: http://sandracaroline.blogg.se/
Postat av: hanna

men jeses, ska du plugga ännu mer! ojoj!!

2010-09-07 @ 16:00:43
Postat av: Jenny

Härligt att du trivs! Jäklar vad duktigt att börja plugga igen :)



Oja att man kämpar för pengarna. Jag har nu varit i Bergen och det var väldigt långa och stressiga pass.



Kram!

2010-09-07 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0