så..

Ja nu blir det så att jag ska läsa lite igen... men det blir inte på två år, bestämde mig att jag inte ville flytta till Norge permanent just nu och det måste man ju nästan då man ska plugga heltid. Nej det blir en kurs istället på 10 hp som räcker fram till jul. Men den ger mig ändå behörighet att jobba som HMS koordinator så har jag tur kan jag hitta mig ett bra jobb sen. Det ska tydligen finnas en hel så...skulle kännas bra att veta att man har lön varje månad =)

Annars så har det inte hänt så mycket spännande...minns inte om jag skrev om Ozzy Osbourne? att jag var och lyssna på honom? bloggar ju inte så mycket så jag minns inte riktigt vad jag skrivit haha

På ons (nästa) kommer iaf Sandra. Jag hoppas att hon kommer få bo i samma lägenhet som jag. Vi har ett ledigt rum just nu iaf, så kommer det ingen i veckan så kommer hon nog att få det =)

Vi har typ tropisk värme här ibland på kvällana och då längtar jag bara utomlands... det är underbart, ikväll var det en sån kväll =)

lägger ut en liten bild av naturen som jag ser då jag är ute och går, eller ute på tur som det heter här ;)







mer bilder kan ni finna på min resdagbok. Jag har samma användarnamn som mitt bloggnamn.
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0