Äntligen snö

Idag ca en vecka innan jul har det äntligen kommit snö, dock blötsnö men bättre än inget, hoppas nu att det kommer ligga kvar bara.
Har varit i stallet större delen av dagen, ridit lite och det gick super bra, ska se om jag hinner rida i morgon innan jobbet också, får väl ställa klockan så jag hinner ut, måste ju hinna hem och duscha innan jobbet, kan ju inte komma dit och lukta häst heller.
Kan också berätta att jag har träningsvärk så jag dör i mina lår, ajaj...
Nu sitter jag här hemma och ser lite tv och funderar när jag får gå och sova...ser tyvärr att klockan bara är typ haöv sex, så jag måste väl vara uppe en stund till.
Satt och tittade på blocket igår och hitta den sötaste hunden ever, vill så gärna ha...men kan inte, har inte tid just nu, men tänk att ha en lite söt valp här...ojoj så fin han var, vill ha vill ha!!! Får dock nöja mig med en häst för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0