Bra och dåligt humör

I ons var jag på jätte bra humör, hade en jätte trevlig kväll med mina kära arbetskamrater, var väldigt glad då jag kom hem :)
Nu är jag på betydligt sämre humör, tänk vad en massa små saker kan göra.
1. en person som jag börjat störa mig en del på, denna person är alltid och naggar på saker jag gör och nu när jag börjar märka att det händer ofta så blir jag jäkligt sur...om han sköter sitt så sköter jag mitt, OK!!! Visst kan man ge varandra tips och råd, men man kan ju säga det på bra sätt och inte så att man känner att någon klankar på en hela tiden...inga stora saker och inget jag egentligen bryr mig om så men det är bara fruktansvärt irriterande.
2. Det går tusan inte rida nånstans för de är bara en massa jävla is överallt vilket gör att min kära lilla häst har överskottsenergi till tusen och idag blev det halv rodeo så jag blev gud förbannad och vi stormade hem...och jag kokade och fortsatte koka tills jag kom ut på stan och träffa nå kompisar för att se bio...
Bion gjorde dock att jag blev på bättre humör så det är ju bra...tänk vad det kan svänga snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0