Jäkla SKIT väder

Blir så himla leessss på detta väder, har nu varit optimistisk och väntat och väntat, trott och hoppas att det snart ska bli lite snö så det lägger sig ute och blir bra, men nnneeeeeejjjjj det bara regnar och fryser på så det blir is överallt. Det går fasiken inte att rida nånstans, tror jag ska ställa av Royal ett tag nu, ingen ide rida en dag, låta han stå i fyra för att man inte kan vara nånstans.

Har jobbat inatt, och jobbat har vi gjort, inga allvarligare saker men kört på från kl 19-03 typ. Fick en timmes övertid också, sista larmet kom 06.05 och jag slutade kl 06.30. Ledig idag. Ska till stallet snart och sen kommer Veronica hit så ska vi ha en trevlig afton. Måste kanske gå och ta mig nå att äta nu, känns jobbigt. Känner mig trött också fast jag just klivit upp, men har nog sovit lite för hårt, vaknade med huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0