Jobba tills du stupar!

TYP...
Var ute i Robertsfors igår, innan vi ens hann till stationen kom det första larmet, sen hann vi till stationen, hann vara där ca 10 min så kom andra. Väl tillbaka igen hann vi vara inne i max 5 min, då hade vi redan missat lunchen, så det blev att snabbt värma nå mat och kasta i sig middagen i bilen. Det bar av till Skellefteå. När vi åkte hem titta vi in på Max och det var gott, vi käkade i bilen, var som tvungen ha nå att göra medans jag körde för jag var så sjukt trött då vi missat våran powernap. Min kära kollega satt dock och sov och hade skruvat upp värmen så det var bastu i bilen, hujja, som gjort för att jag också ska somna. Väl hemma, änltigen fick vi kasta oss i soffan, 30 min senare kom ett larm till, hämtning på ett ställe och sen köra hur långt som helst för att lämna, ett larm som tar minst tre timmar. Vi var nu så himla trött så vi visste inte om det skulle fungera, så vi ringde våran chef i beredska som ringde och pratade med SOS och det hela löste sig, vi fick sova!! nån timme senare kom sista larmet för detta dygn, så vi var väl hemma vid kl 01 kanske. Hade svårt somna då, var trött men stressad eftersom jag vet att jag snart skulle upp. Somnade och hade en väldigt jobbig dröm.
När jag sen kom hem så blev det bums i säng, sov till kl 14, så om jag kommer kunna sova i natt ute i Vännes är ett stort frågetecken, men men blir det mycket körningar så är d ju bara bra att jag sovit lite.
Få se om jag tar mig till Norge sen i början av jan, hopas det, verkar dåligt med jobb hemma...måste kanske börja titta efter nå annat??? Ne suck vad ska jag göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0