Lilla julafton

Här kommer lite bilder från min och systers lilla julafton. Ursäkta att vissa bilder är på snedden, vet inte hur jag gör för att få dem rätt väg... Vi har haft en jätte trevlig kväll med god mat, jul film och musik, julkalppar och glögg. :)

A Christmas Carol med Jim Carry
Emma är julklappsutdelare.
Måste också få be om ursäkt för mitt hår, har helt enkelt inte orkat fixa nå med det alls idag, inte ens borstat det, så därför ser det ut som skit.
Paket från syster och pappa, en super bra väska som jag önskat mig
Nu är det tack och god natt, upp tidigt till stallet i morgon innan jag ska vara på jobbet kl 8.00, ut och spendera dagen och natten i Robertsfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0