Lør 10 dec

Julen nærmar sig med stormsteg. Hær ær det julklappar, julkalendrar, ljusstakar och julbockar øverallt. ute ær det vitt och lagom kallt. Jobbar dag på mitt kæra lunga avd s404, bæsta avdelningen :) Haft en super dag och først nu jag får sitta ner och hæmta andan lite, massa saker att gøra, vilket ær bra før då går dagen snabbt. Sen blir det hem och vila/sova lite, ska gå på nattpass sen på Ortopeden. Och efter det så håller jag tummarna att jag kan få ett kvællspass eller nattpass i morgon, annars blir det att sitta hemma i hybeln tills jag ska med flyget på måndag...och om så ær fallet så kommer jag nog åka ganska tidigt, nog før att jag gillar att vara i tid men det får ju vara nån måtta. Dock sitter jag hellre på flygplatsen och væntar æn hemma inlås i mitt rum, tragiskt!

På ons ær det middag med jobbet som sagt, får se om jag går eller hur jag gør.

Hørde att det typ var snøstorm hemma. Ska bli skoj komma hem och se hur vitt och fint det ær øverallt. Kan ju vara glad jag ær borta då det ska vara sånt væder, inte kul varken jobba eller vara i stallet då man man sitter fast i snødrivor. Undrar just hur olycksstatistike ser ut dær hemma nu, kanske jag skulle ta en titt i VK??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0