Nu får det vara nog!

Vad ont jag än gjort så har jag fått mitt straff nu!! Bakis i två dagar, mått illa hela dagen på jobbet...och när jag inte vet om det är för att jag är bakis eller för att jag är så hungrig så jag mår illa...ja då är det svårt. Tur det var en lugn dag på jobbet iaf :) I morgon måste det då ha gått över iaf!!!
6 januari bär det av hem till byn i några dagar, har redan fixat mig sovplats =) Kommer även göra ett gästspel på älvsbyambulansen, ska bli intressant...undra om jag ens hittar till Sunderbyns sjukhus, hmm men d måste ju också ha en GPS. Hitta på byn är nog inga större problem. Jaja det ska bli intressant iaf. Sen blir det väl Norge en sväng till så hela Januari kommer typ bara bestå av jobb.
Hmm ska nog ta och ringa min vän Sandra nu som jag lovat. Sitter och ser lite tv, väntar på Simpsons och Family Guy som vanligt. Sen ett varmt bad och sängen...mina normala kvällsrutiner mmm...och hoppas jag får sova i natt, igår låg jag och spela spel hela natten. Hittat ett ordspel som är väldigt beroendeframkallande, (inte wf, har som slutat med det) Ja just det ja, jag måste ju göra matlådor så jag får mig nån mat i morgon då jag ska ut med Annica till Robertsfors, får inte glömma filmerna jag lovade ta med, Nyckeln till frihet och walk the line
Ursäkta detta urtråkiga inlägg, händer inte så mycket i mitt liv...förutom att hästen är störd...har energi så han håller på att sprängas och det gör mig stressad... men förutom det så flyter allt på, vann 50 kr på triss WOW :P
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0