Ont i magen

Blä, sitter vak på nattvakt och ær før det førsta hur trøtt som helst, fast att jag sov till kl 17.00 och før de andra har jag vældigt ont i magen, kommer bli en lång natt. Är inget vak jag kan slappna av på heller, utan måste hålla koll så denne inte varndrar bort och gør konstigheter. Just nu ær det lugnt, har læst lite och førsøker få tiden att gå lite snabbare med att surfa runt lite på datorn. Tror dock jag måste ta mig en till Alvedon och hoppas det blir bættre.

I morgon så slutar jag kl 8.00, då ska jag hem och sova en liten stund, måste nog stælla vaæckern tror jag, eftersom jag vaknade så sent idag. Blev vældigt førvånad då jag vakna och det var mørkt ute, sovit som en stock, tack øronproppar!! vet dock inte om jag vågar ha i dem i morgon, då kanske jag inte vaknar av klockan och vill ju inte riskera missa flyget hem, hujja så hemskt.

Hmm, har helt slut mat hær, el jag har två skivor med hårdbrød, tror jag åste sno mig något från avdelningen, anars svælter jag ju ihjæl om jag inte får æta førrens i morgon på flygplatsen. Affærerna ær ju stængda hær på søndagar i Norge. Sen kommer jag hem sent i morgon så då ær affærerna stængda hemma och jag har bara smør i mitt kylskåp hemma, ev gammal juice som jag tror jag skippar att dricka. Så det blir att gå och handla något ætbart sen på tis morgon. Får bli nå litet på flygplatsen också, blir ju så himla snål dær, vem tusan betalr 70 spænn før en lite ostmacka?? inte jag iaf...

Ne jag måste nog gå och søka upp lite smærtstillande nu och få någon att vakta min lilla patient medans jag ær borta.

Hej då Norge och hej Sverige om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0