stress

Usch känner mig så stressad då jag inte kan rida hästen. Han mår inte bra av att stå, han blir jätte stressad och då blir jag jätte stressad, inge roligt åka till stallet då jag vet att han mår dåligt. Finns som sagt inte möjligheter att rida nånstans, isbana på ridbanan, isbana på vägarna och skogen ska vi inte prata om. Kan då iof inte rida ut nu heller då han är som han är, då hamnar jag väl i backen och det vill jag helst undvika eftersom det gör ooooonnnnttt.... ska och titta på ett annat stall till veckan, där det ev finns bättre träningsmöjligheter och se om det kanske hjälper hästen lite. Om inte det gör det måste jag överväga att byta häst, vill inte egentligen men vad ska man göra??
Åh den här jävla grannen håller på att borra igen...snart får han fan en snyting!!! jag blir galen!!
Sitter och väntar på att Veronica ska komma hit, vi ska ha en liten drink kväll... behöver rensa hjärnan och mina nerver. :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

byta häst?????? mamsen bara undrar????

2011-12-27 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0