Tisdag

Hmm minns inte ens att jag skrev ett inlägg igårnatt och det var verkligen inget intelligent inlägg, men vad gör man?? haha
Förresten kanske jag överdrev lite igår då jag fått för mig att jag ska sälja hästen. Måste börja ta det lite lugnt och inte alltid stressa upp mig för små saker. Men ska iaf åka och titta på ett annat stall i morgon, skadar ju inte.
Idag mår jag inte bra kan jag lova. Inte ofta jag dricker alkohol och igår blev det ganska mycket, eller iaf mycket för mig. Vi tog oss aldrig ut, vi hade så trevligt här hemma så vi sket idet. Antar att jag mår som jag gör då vi drack så länge, jag brukar alltid sluta dricka före tolv och nu festa vi till kl 3 typ så jag får väl skylla mig själv för hur jag mått denna dag. Har iaf fått i mig en halv pizza sen tog det stopp.
I morgon är det jobb som gäller, börjar halv åtta, orkar inte gå ut och sätta i motorvämaren så jag hoppas de e varmt ute i morgon och varför ska de vara nå annat när den här vintern är helt fuckt up!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0