Trevlig kväll

Haft fint besök ikväll. Efter jag varit i stallet på kvällen och tagit in hästarna så hämtade jag upp Veronica, vi åkte på coop, köpte oss lite glass och åkte sen hem till mig för att se lite film. Blev lite surr och lite Breakfastclub, en måste film om man vill bli på bra humör, blir även lite kär när jag ser den, Bender är så himla fin ;) Vi avslutade kvällen med att "se" på Ture Sventon, blev mest surr undertiden men men sånt som händer.
Gick förresten bättre rida idag. For ut och galopperade med det lilla monstret som var betydligt snällare idag, inga som helst problem att gasa på lite efter vägen. Ganska bra fäste också, så länge man tar de försiktigt i kurvorna så är det ingen fara.
Och till veckan måste jag försöka ta mig ner till stan, usch vill inte, hatar julrushen, hatar när det är folk överallt som är i min väg, men jag måste inhandla de två sista julklapparna. Vet dock redan vad jag ska köpa så det lär ju gå ganska snabbt iaf.
Blev inte att fixa håret innan jul heller :( hade bokat tid i god tid men så ska jag jobba istället, så då får jag helt enkelt se ut som skit i håret på jul och nyår, som vanligt då...får väl se till att det är tvättat iaf så kanske jag slipper skämmas allt för mycket!
I morgon blir det iaf att bara ta det lugnt. En sväng till stallet men sen får jag se vad jag hittar på. Ser att det snöar lite nu så om det ligger kvar kanske jag kan ta mig en promenad i vinterlandskapet jag önskar mig!!!
Ne men om man kanske skulle ta och gå och sova då?? Inte speciellt trött då jag "råkade" ta mig en powernap kl 17, så jag får väl skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0