Trøtt..

...vill gå hem nu. Efter nattjobb på ortopeden, blev det att gå hem och sova skit dåligt, vakna (ge upp) och sen gå och jobba på den andra ortoped avd hær. Haft en bra kvæll, goa snælla patienter och en trevlig kollega, god middag fick vi också, resterna av det som blev kvar av felleslunsjen ;) Men nu længtar jag till sængen, vill bara hem och sova, ska upp tidigt i morgon, fått ett pass på lunga och går sen natt på ortopeden igen. Kænns ændå skønt ha fullt upp med jobb då jag ær hær, slipper tænka på hur otroligt skønt det ska bli att åka hem. Ganska intressant egentligen før att det jag længtar mest till ær att sitta och vænta på mitt flyg på Gardemoen. Tror det ær før att den flygplatsen ær lite av ett glædjeæmne før mig, den ær førenad med något bra, den tar mig hem! Men och andra sidan så trivs jag med mitt jobb hær på A-hus, det jag inte trivs med ær livet utanfør sjukhuset, det finns ju inget att gøra førutom att sova och æta. Kan ændå tycka att det ær helt vært pengarna att åka hit før det betyder att jag kan klara mig på min løn hemma utan att behøva søka nytt jobb eller flytta till annan stad, vilket jag absolut inte vill, trivs så himla bra i Umeå.

Nu ska jag dela ut lite kvællsmediciner och kvællsmat innan det snart ær dags gå hem, slutar kl 22.30 och då blir det ett avsnitt av The Big Bang theory och sen soooovvva!!!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0