jag vet inte...

jag vet inte vad jag känner eller hur jag ska bete mig.
känner mig otillräcklig. känns som om alla har så stora förväntningar på mig men ändå inte. jag vet inte vad d förväntar sig av mig. tänk om alla tror att jag kan saker jag inte kan...jag känner sån prestationsångest....jag har alltid varit otroligt rädd för att ha eller göra fel.... dessa krav tär på en kan jag lova... sen att få mer skin på näsan och inte låta folk köra över en, hur gör man då?? visst kan jag väl säga till om jag känner mig orättvist behandlad...men oftast är jag nog fö snäll och låter de vara tills man blir ledsen... suck...ska de vara såhär att vara vuxen??? vill inte vara med då...

snart Paris iaf och då ska jag koppla bort alla dumma jobbiga tankar och bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0