Har så ofantligt tråkigt just nu

sitter på jobbet...och har absolut INGET att gøra...alla sover och det ær lør så de finns inga extra uppgifter heller...kænns heeeelt meningsløst att sitta hær...suttit och dokumenterat lite och vips hamna jag hær jaja.. "bara" fem timmar kvar innan jag får hoppas på cykeln och skynda hem før att njuta av vad som ær kvar av denna lør. Något positivt ær iaf att det inte regnar, ær faktiskt sol...tror d e typ 4 dagen med sol sen jag kom hit før fyra veckor sen, alltså med andra ord inte så ofta man ser den, mest regn och skit hær, blir less!

Nær jag slutar idag ska jag nog åka och handla, blir kolhydratbomb ikvæll, tror jag ska lyxa med en pizza, ev chips också...varit duktig hela veckan nu, och lever man i stort på fil och hårdbrød så tycker jag att en pizza skulle sitta fint! Synd att mina sambos jobbar ikvæll. Dock ska jag och Frank ut på stan ikvæll, ta oss en kaffe nånstans...har ett stælle i tanken, men de beror på om de finns bord dær. Vi kan ju som sagt inte gå på vårat stammisstælle længre, sen jag anser att en i personalen betedde sig som ett asshole, synd før vi gillade verkligen det stællet...men men det finns fler, får hitta ett nytt hak helt enkelt.

Sen nær jag kommer hem blir de bara att sløa framfør tv:n skulle jag tro...vad annars kan man gøra på en lørdag?? ;)

kram hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0