Jobb

Är ju som sagt och jobbar i Norge nu...känns himla bra denna ggn. trivs väldigt bra med mitt jobb, det är utvecklande och intressant, enda jobbiga är då man faller för patienter, så tråkigt då de åker hem, känns som tomt. Hade ett gäng som var som små solstrålar med den bästa humorn, så himla coola...nu har alla åkt hem och jag väntar att de ska komma nya intressanta människor =)

Även fast jag trivs så saknar jag hem. Jag saknar min lägenhet som kommer vara fi och nytapetserad då jag kommer hem, ska bli spännande att se hur de blir. Ska även beställa lite nya möbler i veckan så jag har nå möbler att visa upp när jag ska ha inflyttningsfest. Har ju andra spännande saker att komma hem till också, bland annat mitt nya jobb (drömjobb) och sen en sak till som vi inte tar upp här.

Resa till Paris är bokad. Ska bli så spännande, aldrig varit där så. Massor att se.

Känner mig ganska sliten just nu, inte blivit mycket sömn de senaste dagarna, hamna lite i otakt då jag kört dubbelpass som involverar nattpass. Slitsamt... men men måste ju jobba hårt så jag jag råd med Paris och en ny dator.

Hoppas jag kommer få jobba en massa på ambulasen nu så att jag har råd att vara hemma ett tag. Bo in mig i m in fina lägenhet!! Måste beställa lite tv kanlar och internet och skit sen, vad ska man välja egentligen???

jaja ha de bra alla där hemma.
ska se lite Family Guy nu
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0