tillbaka i Stavanger

så var jag tillbaka i Stavanger igen. Känns helt ok denna ggn. trivs väldigt bra på mitt nuvarande jobb, får faktiskt känna mig som en riktig sköterska och göra roliga saker, är väldigt nöjd. sen att det bara är ca 5 veckor gör kanske att det känns lite lättare, helt ok att vara borta den tidsperioden, känner ju att jag längtar hem lite till mitt eget. men som sagt så är jag i stort sett nöjd med min nuvarande livssituation.

jag bir med tre andra tjejer, två i min ålder (en varav jag jobbar med) och en i ca 37 års åldern. alla är väldigt trevliga och jag tror att vi är perfekt sällskap för varandra, vi vill samma saker. Inget party hus här alltså, vi jobbar och softar lite tillsammans, de e perfekt. ganska skönt att inte känna nå fest sug heller, fick min dos på nyår hihi... när jag kommer hem till umeå igen blir det dock inflyttningsfest och det ska bli super duper bra!

sen är livet väldigt konstigt ibland. en ny känsla har dykit upp inom mig, en bra känsla tror jag, kan förväxlas med illamående också hahah :P ne men allvarligt, känns helt ok.

ja kära vänner en tripp till utlandet snart då....ska bli intressant, har aldrig varit där i det landet, så det blir väl att leka turist som vanligt hihi.

nu ska jag sova, jobbar dubbelpass i morgon, jobbigt men men...god natt Jose Gonzales! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0