varför lär jag mig aldrig??

Att jag inte ska öppna posten på kvällen!! Fått en check från Norge med pengar men vet inte varför så såklart kan jag inte sova nu!! Det är som vanligt, nu måste jag ju ligga och fundera på detta hela natten tills jag ska stiga upp kl 05.00 i morgon bitti, typiskt!!!!!! grrr dum i huvudet javisst det är jag det! kan inget göra med denna check innan måndag då jag får ringa kära Kemnerkontoret i Oslo och fråga vad det är innan jag löser in den...men man tackat ju aldrig nej till pengar hihi
Sen en glad nyhet, min lilla häst kommer hem! Nästa vecka, så då blir det att åka till Skellefteå och pussa på honom!!
Nu ska jag grubbla vidare, sov gott ni andra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0